#1 2014-07-31 17:31:39

 Luihal

Administrator

Zarejestrowany: 2014-07-31
Posty: 13
Punktów :   
Main: Jeszcze nie ma ;)
Alt: Kukyme [41]
Alt: Kytai [41]

Lance by Luihal

Tank stanowi podstawę każdego party wybierającego się do instancji. Również w PvP radzi sobie całkiem nieźle. Trzeba przyznać, że Webzen wyjątkowo zwiększył jego możliwości w Archlordzie 2. Gra się nim całkiem łatwo i przyjemnie, a w przypadku zgrzytów i dueli, otrzymuje się sporą przewagę dzięki stunom. Duża ilość HP oraz Defense sprawia, że nie trzeba się oglądać za siebie, podczas wędrówek po mapach. Do tego tank posiada dwa skille leczące i gdyby nie słaby DMG, byłby klasą niemal całkowicie samowystarczalną.

Z obecnym lvl capem mamy do wydania 80 punktów. Jest sporo dobrych skilli do wybrania, moja propozycja przedstawia się następująco:

http://i1010.photobucket.com/albums/af225/ehreri01/1f8cb1d0-fae7-41de-b163-0923c4eab99d_zps2a5cd76b.png

Pierwsze dwa pasywne skille to Steel Strenght i Defense Roar, gwarantują one 300 punktów więcej do HP oraz 1701 do obrony. To niewiele, w porównaniu do późniejszych pasywów, ale trzeba też brać pod uwagę to, że nie jesteśmy w stanie dobić do ostatniego segmentu skilli. Na początek są jak znalazł, ale i bez nich da się żyć.
Najważniejszym skillem tanka jest Grip of Hatred, dzięki któremu możemy przyciągnąć do siebie przeciwnika oraz go zastunować na 2,5 sekudny. Atutem tego skilla jest krótki cooldown trwający 12 sekund. Przydaje się i w PvE, i w PvP.
Piercing Strike, Vibrating Stab oraz Violent Pierce to pierwsze combo dostępne dla lancy. Jest użyteczne ze względu na niski DMG tanka. Dzięki niemu zabicie moba nie zajmuje kilku minut, poza tym Vibrating Stab zadaje dodatkowe obrażenia w przeciągu 6 sekund. Takie "krwawiące" skille są przydatne w przypadku gdy stajemy przeciwko bossowi lub innemu graczowi.
Webzenowy tank posiada dwa skille typu czystego aggro, pierwszy z nich Challenging Cry działa tylko na określony cel, natomiast Challenging Shout jest skillem AoE i działa na 5 przeciwników w odległości 10 metrów.
Po wydaniu 15 punktów dostajemy możliwość rozwinięcia pierwszego skilla działającego na całe party. Protective Roar jest odpowiedzialny za redukcje DMG o 8%. Przydatne, nie przydatne? Moim zdaniem nawet najmniejsze ingerencje mogą przechylić szale zwycięstwa.
Dlaczego nie Healing Armor? Jest to w zasadzie skill leczący, a więc i przydatny. Z reguły jednak tank gra w zespole z healerem i nie ma potrzeby dodatkowego wydawania punktów. Można też sądzić inaczej, jest to po prostu kwestia sposobu grania.
Power Strike rozpoczyna drugie dostępne combo. Poza zwykłym DMG zadaje również "krwawe" obrażenia, podobnie z resztą jak Vibrant Strike, które dodatkowo ignoruje obronę przeciwnika. Ostatni skill z tego combo nie jest jednak aż tak interesujący, bynajmniej moim zdaniem, dlatego go sobie podarowałam.
Weakened Soul jest bardzo ważnym skillem. Obniża obronę przeciwnika na 6 sekund, co znacznie zwiększa możliwości skilli, których użyjemy zaraz po nim.
Myślę, że warto jest zainwestować w Shield Bash oraz Cleansing Light jeśli myśli się o PvP, a przynajmniej o duelach. Pierwszy skill jest stunem, który wyłącza przeciwnika z walki na 4 sekundy, drugi natomiast wszelkie stuny usuwa. Niestety nawet na 5 poziomie tych skilli ich cooldown trwa 1 minutę, dlatego najlepiej używać ich z określoną strategią.
Defensive Strike gwarantuje, oprócz ataku, obronę następnych ciosów przeciwnika. Kolejny skill z tego combo umożliwia odzyskanie punktów HP, niestety znajduje się na niedostępnym jeszcze segmencie drzewa.
Ominęłam jedno combo, którym, moim zdaniem, nie warto się zajmować. Pierwszy skill obniża celność... i to by było na tyle. To combo bazuje wyłącznie na DMG.
Ostatni aktywny skill Soul Blow obniża obronę przeciwnika na 6 sekund. Jak na razie na poziomie 2, ze względu na brak dostępnych punktów.
Otrzymujemy też przedsmak kolejnych skilli pasywnych. Steel Heart dodaje 822 punkty HP.

Tank posiada również wiele skilli, gwarantujących mu nietykalność przez kilkanaście sekund oraz spowolnienie przeciwników. Można więc kombinować do woli i grać tak, jak dusza zapragnie.

Jeśli zaś chodzi o staty, tank ten był kreowany na full STAMINE. Gra się nim bardzo dobrze, pomimo niskiego DMG podstawowego. W międzyczasie jednak wpadłam na pewien szalony plan, aby zbudować tanka opartego na critach. Lanca ma zwiększoną szybkość ataku, a w przypadku gdy wypadają crity staje się naprawdę śmiercionośną bronią. Dlatego też reszta punktów idzie w AGILITY. Obecny stan przedstawia się następująco:
STA: 80
AGI: 12

Czy pomysł zda egzamin? To się okaże dopiero w przyszłości.

Offline

 

#2 2014-08-01 18:31:34

 Mavius

Administrator

9204938
Call me!
Skąd: Okolice Rybnika
Zarejestrowany: 2014-07-31
Posty: 13
Punktów :   
Main: Maver
Alt: Mavius

Re: Lance by Luihal

Nie gralem lancerem w ogole lecz jesli chodzi o atrybuty to zrobilbym cos w stylu 3 Stamina 1 Agility, ale to tylko moje zdanie, o skillach i reszcie sie nie wypowiem bo jak mowilem Lance jest mi nie znany

Offline

 

#3 2014-08-02 20:41:50

 Luihal

Administrator

Zarejestrowany: 2014-07-31
Posty: 13
Punktów :   
Main: Jeszcze nie ma ;)
Alt: Kukyme [41]
Alt: Kytai [41]

Re: Lance by Luihal

No i tak też będzie. Nie chce jednak tracić stat resetu, dlatego też poczekam do następnego lvl capu i wtedy kolejne punkty wrzucę do AGILITY

Offline

 
Forum najlepiej przeglądać z włączoną aplikacją AdBlock.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Leczenie kanałowe busy Stuttgart www.gabinety-stomatologiczne.info.pl skup złomu Piła ecological detergents